• 14-02-2010, 13:58:38
    #37
    pejo 307 al ama mümkünse modifiye manyağı olmamış bir araba olsun.
  • 14-02-2010, 15:39:09
    #38
    Zapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Passat.
    bende katılıyorum frover Wolsvagen Passat
  • 14-02-2010, 17:13:53
    #39
    Hangi Modeli Alalım, Kaç Kişi Hangi Arabayı Seçti.
    Son Durum;

    Opel Astra Classic : 9 Kişi dedi.

    Pejo 307: 10 Kişi dedi.
  • 14-02-2010, 17:15:41
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Pejo 307 tek geçerim kardeşim.
  • 14-02-2010, 18:12:57
    #41
    Opel'den yanayım.

    O paraya Punto'da bakabilirsiniz.
  • 14-02-2010, 19:24:14
    #42
    Opel tavsiye ederim.
  • 14-02-2010, 19:26:09
    #43
    307 derim.
  • 14-02-2010, 20:16:23
    #44
    eski kasa astraya 15-18000 tl vereceğime araba almam daha iyi, hadi bora olsa o fiyatı çek yeni kasası çıkmadı da, bu nedir miladını tamamlamış astraya o kadar para, 307 cc favorim
  • 14-02-2010, 20:20:46
    #45
    Misafir
    opel astra classic ise güzeldir.