• 18-02-2010, 19:06:08
    #82
    yorum için tşkler. pejoya yogunlaşmaya başladım hacım.
  • 18-02-2010, 22:55:05
    #83
    UcretsizVideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorum için tşkler. pejoya yogunlaşmaya başladım hacım.
    benim verdiğim bilgilerden sonra ordanda soğudun galiba
  • 19-02-2010, 00:10:23
    #84
    bence 13 14 bin tl ye git bi 98 model toyota corolla al
  • 20-02-2010, 16:10:07
    #85
    98 model araba düşünmüyorum tşkler. 12 yaşında arabadan bi hayır göremem malesef.