Annemde pejo var 2004 model, çok yakıyor benzinli. Kapı kolları falan ufak tefek arızaları çok oluyor. Yol tutuşu, kullanım kolaylığı falan ise hoşuma gidiyor. OPel i bilmiyorum ama baya eskiymiş. Pejo hala yeni gibi duruyor.