Konu
Opel Astra mı ? yoksa Pejo 307 mi ?
14-02-2010, 21:44:51
#49
EFO
Annemde pejo var 2004 model, çok yakıyor benzinli. Kapı kolları falan ufak tefek arızaları çok oluyor. Yol tutuşu, kullanım kolaylığı falan ise hoşuma gidiyor. OPel i bilmiyorum ama baya eskiymiş. Pejo hala yeni gibi duruyor.