Opel Vectra bizde, Alman montajlı kırmızı Astra Classic dayımda var. Her yönüyle memnunuz, ama arada da teknoloji değiştirmek gerekiyor Ama Türk montajlısını değil de Alman montajlısını bulabilirseniz süper olur