Konu
Opel Astra mı ? yoksa Pejo 307 mi ?
14-02-2010, 20:39:00
#47
kurac
Opel Vectra bizde, Alman montajlı kırmızı Astra Classic dayımda var. Her yönüyle memnunuz, ama arada da teknoloji değiştirmek gerekiyor
Ama Türk montajlısını değil de Alman montajlısını bulabilirseniz süper olur