Konu
Opel Astra mı ? yoksa Pejo 307 mi ?
15-02-2010, 22:41:50
#72
Anquietas
Opel Astra cd kullanıyoruz arabanın içi geniş rahat aile arabası diyebilirim he genç arabası olamaz mı olur arkadaşlarınla gezmek için rahat olur.Biraz da renk olarak senin gözüne kalmış.