Konu
Opel Astra mı ? yoksa Pejo 307 mi ?
15-02-2010, 17:52:47
#68
gezgin20
Üyeliği durduruldu
konu dışı olur muy bilmiyorum ama "
opel insignia
" görüntüsü cok hoş duruyo. paranız yetiyorsa alın bence.