Konu
Opel Astra mı ? yoksa Pejo 307 mi ?
15-02-2010, 16:54:53
#66
SefaCan
benim hayalimin arasinda opel astra gtc var ama bu eski modeli ama yinede astra diyorum... hem parça bakımından sanırsam pejodan iyi...