• 12-02-2010, 23:28:11
    #46
    @teknohaberci Aklınıza gelen tek ülke ne yazıkkı Hollanda. Oysa Almanya, Belçika, Kanada gibi pek çok ülkede Cinsel yönelimleri farklı insanlar insan hakları bakımından aynı değeri görüyolar. Buda onların ne kadar demokratik ve insaniyet sahibi bir yönetmeliğe sahip olduğunu gösteriyo. Nedir bu Hollanda mevzusu bir anlam veremedim doğrusu.

    @DooMsDay Tam anlamıyla aynı düşünüyorum. Mutsuz ve sorunlu bi Ülke istemiyoruz, isteyenleride kınıyoruz.

    @KMLGRLR Fikri özgürlük istiyoruz bizde! Ama bu özgürlüğün temelinde ne gibi kıstaslar yatıyor işte bu noktada ayrılıyoruz sizinle. Özgürlük dediğinizde o kavramın kanatlarının altında en başta temiz bir zihniyet yatmalı. Dünya Ülkeleri bu sorunu çoktan gerilerinde bıraktı. Türkiye için en iyi dileğim, çağdaş anlayışı damarlarına kadar benimsemiş yeni nesiller.

    @zlatan Ama ben çok gördüm. Heteroseksüeller tarafından tahrik edilen/taciz edilen lezbiyen. Buda bişey değiştirmez. Kişi ahlak dışı davranışlar sergiliyo diye bunu Irkına/Milletine/Memleketine/Cinsiyetine/Cinsel Yönelimine yormamak lazım. Kişi ahlak dışı davranışlar sergiliyosa o onu bağlar ve ona aittir.
  • 12-02-2010, 23:40:07
    #47
    StaryGeCe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @teknohaberci Aklınıza gelen tek ülke ne yazıkkı Hollanda. Oysa Almanya, Belçika, Kanada gibi pek çok ülkede Cinsel yönelimleri farklı insanlar insan hakları bakımından aynı değeri görüyolar. Buda onların ne kadar demokratik ve insaniyet sahibi bir yönetmeliğe sahip olduğunu gösteriyo. Nedir bu Hollanda mevzusu bir anlam veremedim doğrusu.

    @DooMsDay Tam anlamıyla aynı düşünüyorum. Mutsuz ve sorunlu bi Ülke istemiyoruz, isteyenleride kınıyoruz.

    @KMLGRLR Fikri özgürlük istiyoruz bizde! Ama bu özgürlüğün temelinde ne gibi kıstaslar yatıyor işte bu noktada ayrılıyoruz sizinle. Özgürlük dediğinizde o kavramın kanatlarının altında en başta temiz bir zihniyet yatmalı. Dünya Ülkeleri bu sorunu çoktan gerilerinde bıraktı. Türkiye için en iyi dileğim, çağdaş anlayışı damarlarına kadar benimsemiş yeni nesiller.

    @zlatan Ama ben çok gördüm. Heteroseksüeller tarafından tahrik edilen/taciz edilen lezbiyen. Buda bişey değiştirmez. Kişi ahlak dışı davranışlar sergiliyo diye bunu Irkına/Milletine/Memleketine/Cinsiyetine/Cinsel Yönelimine yormamak lazım. Kişi ahlak dışı davranışlar sergiliyosa o onu bağlar ve ona aittir.
    Rastgele kullandığım bir tabir evet aklıma orası geliyor bu konular hakkında ilgim ve bilgim yok ne yazık ki napayım görgüm bilgim bu kadar
  • 12-02-2010, 23:49:11
    #48
    cehalet mutluluktur

    The Matrix filminden
  • 13-02-2010, 00:01:08
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Yurtdışından yorum yapan arkadaşlar:

    Burası Türkiye...Tamam siz orada sınırsız özgürlüğe sahip olabilirsiniz ancak bu genel-geçer doğrunun sizin yaşadığınız hayat olduğunu kanıtlamaz.Sınırsız özgürlük diye birşey yoktur.Toplumların belli yaptırım ve normları vardır.Uymak zorundasınızdır.Kaldı ki buradaki olayın perde arkası tamamen rayting amaçlıdır.Olay ise bu ülke insanının büyük çoğunluğu tarafından hoş görülmeyen bir olaydır.

    Bu ülkede -sadece bu ülkede değil dünyanın birçok ülkesinde de- eşcinsellik veya diğer alışılagelmiş ilişki trleri hoş karşılamaz.Siz şimdi kalkıp da yurtdışı gördünüz diye toplumun genelinin kabul ettiği doğruları yargılayamaz, sorgulayamazsınız...

    Siz özgürlüklerle normları birbirine karıştırıyorsunuz.Madem bu vatan ile kıyaslama yaptınız o halde söyleyin bakalım kaç tane türbanlı o ülkelerde özgür? Hiç boşuna özgür falan demeyin bizim de tanıdıklarımız bizim de akrabalarımız var değişik ülkelerde.Hiç de özgür değiller...Bakınız ülkelerin toplumların belli başlı normları, yaptırımları vardır.Bu sadece Türkiyeye has bir özellik değildir.Biz özgürlük nağraları atıp dünyaya demokrasi ve kişisel özgürlük dağıtıyorum diyen çok yabancı devlet gördük...Gördük de sonuçta bir baktık ki bunların özgürlük anlayışı sadece kendilerine.Öyle bir özgürlük anlayışınız olacakki sizin normlarınıza uyan "özgür,ilerici,haklara saygılı" uymayan "gerici, yobaz, baskıcı" Yok böyle bir adalet....

    sek-s yapmak, değişik fantazi sahibi olmak, farklı düşünce sahibi olmak her bireyin hakkıdır buna kimsenin lafı olamaz.Ancak ben özgürüm deyip de insanların gözü önünde sek-s yapamaz, farklı düşünüyorlar diye kimseye yobaz, gerici yaftası takamazsınız.Bir kere özel hayatın bu gibi progrmlarla çarşaf çarşaf insanlara gösterilmesi baştan başa bir gaftır ve kasıt aramak gerekir...

    Son olarak diyorum ki benim Cennet vatanım Avrupanın en ucra köşeisnden tutunda en kodoman semtine kadar hepsinden daha ilerici, fikir ve özgürlüklere daha saygılıdır
  • 13-02-2010, 00:15:12
    #50
    zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışından yorum yapan arkadaşlar:

    Burası Türkiye...Tamam siz orada sınırsız özgürlüğe sahip olabilirsiniz ancak bu genel-geçer doğrunun sizin yaşadığınız hayat olduğunu kanıtlamaz.Sınırsız özgürlük diye birşey yoktur.Toplumların belli yaptırım ve normları vardır.Uymak zorundasınızdır.Kaldı ki buradaki olayın perde arkası tamamen rayting amaçlıdır.Olay ise bu ülke insanının büyük çoğunluğu tarafından hoş görülmeyen bir olaydır.

    Bu ülkede -sadece bu ülkede değil dünyanın birçok ülkesinde de- eşcinsellik veya diğer alışılagelmiş ilişki trleri hoş karşılamaz.Siz şimdi kalkıp da yurtdışı gördünüz diye toplumun genelinin kabul ettiği doğruları yargılayamaz, sorgulayamazsınız...

    Siz özgürlüklerle normları birbirine karıştırıyorsunuz.Madem bu vatan ile kıyaslama yaptınız o halde söyleyin bakalım kaç tane türbanlı o ülkelerde özgür? Hiç boşuna özgür falan demeyin bizim de tanıdıklarımız bizim de akrabalarımız var değişik ülkelerde.Hiç de özgür değiller...Bakınız ülkelerin toplumların belli başlı normları, yaptırımları vardır.Bu sadece Türkiyeye has bir özellik değildir.Biz özgürlük nağraları atıp dünyaya demokrasi ve kişisel özgürlük dağıtıyorum diyen çok yabancı devlet gördük...Gördük de sonuçta bir baktık ki bunların özgürlük anlayışı sadece kendilerine.Öyle bir özgürlük anlayışınız olacakki sizin normlarınıza uyan "özgür,ilerici,haklara saygılı" uymayan "gerici, yobaz, baskıcı" Yok böyle bir adalet....

    sek-s yapmak, değişik fantazi sahibi olmak, farklı düşünce sahibi olmak her bireyin hakkıdır buna kimsenin lafı olamaz.Ancak ben özgürüm deyip de insanların gözü önünde sek-s yapamaz, farklı düşünüyorlar diye kimseye yobaz, gerici yaftası takamazsınız.Bir kere özel hayatın bu gibi progrmlarla çarşaf çarşaf insanlara gösterilmesi baştan başa bir gaftır ve kasıt aramak gerekir...

    Son olarak diyorum ki benim Cennet vatanım Avrupanın en ucra köşeisnden tutunda en kodoman semtine kadar hepsinden daha ilerici, fikir ve özgürlüklere daha saygılıdır
    İlk olarak söylemem gerekliki. Ben Türkiyede ikamet ediyorum, zaten yandaki mini profilimdende bu detayı edilebilirsiniz. Üstelik bahsettiğimiz cinsel yönelim çeşidi 'eşcinsellik' bir yaptırım, kültür, görenek, fantazi, s-ek-s, s-ek-s çeşiti değildir. Heteroseksüellik, biseksüellik ve homoseksüellik(eşcinsellik) cinsel yönelimleri kişilerin duygusal ve fiziksel hoşlantılarının tanımlarıdır. Eşcinsel kişi hemcinsine karşı duygusal ve fiziksel çekim duyar. Bunu hiç kimse s-ek-s türevi olarak nitelendiremez. Bilimsel açıdan en azından bunu bu şekilde göstermeye kimsenin hakkı yok.

    Üstelik Türban özgürlüğüne değinmişsiniz. Ben bilmem nedir ne değildir ama Türban ve benzeri bir örtüyü kullanmak kişinin kendi verebileceği bir karardır yani TERCİHTİR. Ama eşcinsellik TERCİH DEĞİLDİR. Yani kişinin kendi karar verebileceği bir yönelim değildir. Kaynak: www.Escinsellik.com - WHO - APA - TPD

    Edit: * Onarımı.
  • 13-02-2010, 00:27:12
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Ben niye eşcinseldir niye Heteroseksüeldir diye sorgulamıyorum ki.Zaten direk size bir cevabım da yok.Bazı yurtdışından yazan arkadaşlar yurtdışı-Trkiye karşılaştırması yapmışlar ona nazaran cevap yazdım.Elbette herkesin doğuştan gelen ve sonradan değişmeyen özellikleri olacaktır.Önemli olan sizin bunu nasıl kullandığınızdır.Türban konusu sadece bir örnektir bu örnekte güya çağdaş devletlerin yobazlığını, kendilerine Müslümanlığını kanıtlayan bir örnektir.Yoksa konuyu siyasallaştırmak için verilmiş bir örnek değildir.

    Biz herkese saygılıyız her türkü seçime saygılıyız ancak gidiş yolu önemlidir metod önemlidir sunuş önemlidir."Ben özgürüm yaparım ederimle" hiçbir yere varılamaz...
  • 13-02-2010, 00:40:59
    #52
    StaryGeCe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama eşcinsellik TERCİH DEĞİLDİR. Yani kişinin kendi karar verebileceği bir yönelim değildir. Kaynak: www.Escinsellik.com - WHO - APA - TPD
    Kusura bakmayın da saçmalıyorsunuz. İnsanın doğuştan cinsiyeti belirlenmiş oluyor, ilerleyen dönemlerde farklı yollara sapmak insanın elinde birşey, tercih sonuçta.

    Özgürlüğünden bahsettiğiniz Avrupa'da neler göze batıyor bu konuyu tartışmaya başlarsak konu baya uzar.

    Çağdaşlığı ille de lezbiyenlikle, eşcinsellikle, ahlaksızlıkla bağdaştırıyorsunuz ya.. Avrupa'da bazı sokaklarda camlar önünde kıyafet mankeni sergilenir gibi kadınlar da "sergileniyor" ona bakarsanız. Bunları da mı almamız gerek çağdaşlaşmak için?

    Tüm insanların belirli ortak değerlerinin ve bu değerler sonucunda oluşmuş kuralların belirlendiği bir yapı varsa, bu yapıya aykırı hareketlerin ters karşılanması doğaldır. Toplumu, o topluğumun kurallarına aykırı biçimde değiştirmeye çalışmak yerine sizin doğrularınızı benimseyen toplumlarda yer edinmeye çalışmak daha doğru olacaktır.
  • 13-02-2010, 00:45:56
    #53
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rastgele kullandığım bir tabir evet aklıma orası geliyor bu konular hakkında ilgim ve bilgim yok ne yazık ki napayım görgüm bilgim bu kadar
    Peki hocam Hollanda lokasyon sunucu almak caizmidir
  • 13-02-2010, 00:59:27
    #54
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın da saçmalıyorsunuz. İnsanın doğuştan cinsiyeti belirlenmiş oluyor, ilerleyen dönemlerde farklı yollara sapmak insanın elinde birşey, tercih sonuçta.

    Özgürlüğünden bahsettiğiniz Avrupa'da neler göze batıyor bu konuyu tartışmaya başlarsak konu baya uzar.

    Çağdaşlığı ille de lezbiyenlikle, eşcinsellikle, ahlaksızlıkla bağdaştırıyorsunuz ya.. Avrupa'da bazı sokaklarda camlar önünde kıyafet mankeni sergilenir gibi kadınlar da "sergileniyor" ona bakarsanız. Bunları da mı almamız gerek çağdaşlaşmak için?

    Tüm insanların belirli ortak değerlerinin ve bu değerler sonucunda oluşmuş kuralların belirlendiği bir yapı varsa, bu yapıya aykırı hareketlerin ters karşılanması doğaldır. Toplumu, o topluğumun kurallarına aykırı biçimde değiştirmeye çalışmak yerine sizin doğrularınızı benimseyen toplumlarda yer edinmeye çalışmak daha doğru olacaktır.

    Bunlar benimde desteklediğim fikirler belki evet. Ama sizin eğitim dereceniz nedir ki bu duruma 'saçmalıyorsunuz' diyosunuz WHO - APA - TPD gibi kuruluşlara ?

    Üstelik sizin değindiğiniz konu cinsiyet. E ben cinsiyetten bahsetmiyorum ki. Lezbiyen kişinin cinsiteti bayan cinsel yönelimi eşcinseldir. Gey kişinin de aynı şekilde. Yani bilmediğimiz konuda akıl yürüterek bir yere varamayız. Çok kafa patlatmak istiyosan bu mevzuda. O zaman araştır, bil öyle yorum yap. Öyle boş yere yürümüyor, bu teknenin tekerleri yok!

    Çağdaşlıkla Avrupayı bağdaştırıyorum. Eşcinselliği değil. Evet duymuşluğum var bahsettiğiniz vitri. Ama konu sek-s değil siz illa sek-s e getirecekseniz onada bir cevabın var elbet. O vitrinler her sokakta değil, şuanda adını hatırlayamadım türkçe karşılığı 'kırmızı sokak' olan boydan boya bir caddenin üzerinde sadece. Yani dileyen gidiyor. Bizim vitrinlerimiz yok ama daha başka yerlerimiz var. Bu konuda kimseden eksik değiliz. Üstelik tecavüz vakalarının en çok yaşandığı Avrupa ülkerinden biriyiz. Ve Tecavüz edenlerin hiç birisi eşcinsel değil! (Dikkate alın)