İzdivaçta LEzbiyen soku ve tepkisi
57
●3.469
- 12-02-2010, 22:32:48lezbiyenler de Allahın yarattığı kullarıdır ve herkesin, herşeyin olduğu gibi hakları vardır
- 12-02-2010, 22:39:54Eşcinselleri destekleyici ufacık bir cümle sarfettim diye -rep puanı aldım(nick ile birlikte not eklemiş ki sataşıyım
). Bu sanal açılımı tabi. Birde işin reel açılımı var, ordaki tepkiler daha ağır oluyor. Ben -rep alsam ne almasam ne. Eşcinsel cinayetleri gibi uzunca bir liste var sebepsiz insan öldürme hatta katletme örnekleri silsilesi gibi. Yazık, kimse bişe yapmazsa, bişe yapan/çalışan da sindirilmeye çalışırsa.(-rep) Hiç bi konuda bir arpa boyu yol gidemeyiz.
- 12-02-2010, 23:01:25Arayan kadının yanlışı neymiş?KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2010, 23:01:30Kendi agzinla dile getiriyorsun, "tutucu bir nufusa sahip". Bu sekilde nereye kadar gidebiliriz ki ? bu kadar tutucu olmak, yalanlara sebep oluyor, insanlarin oz guvenini yitirmesine sebep oluyor, insanlarin rahat hissedip mutlu yasamasini engelliyor. Ben sadece onlarin mutlu yasamasini onemsedigimden soylemiyorum, Bu tarz sorunlari olan insanlar mutlu olursa, sabah sana kahveni getiren garsonun sana gulumseyerek servis yapmasina, gazeteyi aldigin yerin iyi gunler dilemesine , senin gune guzel baslamana, her ne yapiyorsan daha iyi yapmana sebep olur. Ozgurluk'ten ote ne varki su dunyada ?teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesekkur ederim.Gsoldiers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tesekkurler.CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-02-2010, 23:12:40https://www.r10.net/gundemdeki-konula...istiyorum.html
Kızıma ilerde birgün lezbiyenlerin bulaşmasını istemem. Yine aynı linkte çok güzel bir cümle daha var;Alıntı
Alıntı - 12-02-2010, 23:19:56Valla ben şimdiye kadar hiç "lezbiyenler tarafından taciz edildi" şeklinde bi haber görmedim.KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
). Bu sanal açılımı tabi. Birde işin reel açılımı var, ordaki tepkiler daha ağır oluyor. Ben -rep alsam ne almasam ne. Eşcinsel cinayetleri gibi uzunca bir liste var sebepsiz insan öldürme hatta katletme örnekleri silsilesi gibi. Yazık, kimse bişe yapmazsa, bişe yapan/çalışan da sindirilmeye çalışırsa.(-rep) Hiç bi konuda bir arpa boyu yol gidemeyiz.