Eşcinselleri destekleyici ufacık bir cümle sarfettim diye -rep puanı aldım(nick ile birlikte not eklemiş ki sataşıyım ). Bu sanal açılımı tabi. Birde işin reel açılımı var, ordaki tepkiler daha ağır oluyor. Ben -rep alsam ne almasam ne. Eşcinsel cinayetleri gibi uzunca bir liste var sebepsiz insan öldürme hatta katletme örnekleri silsilesi gibi. Yazık, kimse bişe yapmazsa, bişe yapan/çalışan da sindirilmeye çalışırsa.(-rep) Hiç bi konuda bir arpa boyu yol gidemeyiz.