İzdivaçta LEzbiyen soku ve tepkisi
57
●3.469
- 13-02-2010, 10:22:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski mesajlarda yazıldımı bilmiyorum yorumların hepsini okumadım ama din açısından bakarsakta.
Sanırım hz.lut kendi köyünden 2 kızı nı birlikte alarak göç etti.Nedeni bu tür sapkınlıklardı. tüm köy lanetlendi hatta karısı bile.
Bunlar sapkınlıktır.Cinsel tercihte elinde olmadan yapılıyor falan pek te inanmıyorum buna açıkçası. - 13-02-2010, 13:00:45@zulfikar: Turbanlilar burda gayet normal merak etme. Hatta turbanli degil , direk carsafli insanlar var benim ogrencisi oldugum okulda.
Hatta ve hatta bi koseye gecip namazinida kiliyorlar, kimse hor gormuyor. ozgurluk budur iste. ama gel gorki nufusun %98i musluman olan Turkiye'de bile okullara basortuyle almiyorlar. buna ne demeli ?
Neyin pesindesiniz anlamiyorum, burda kimse "millet escinsel olsun" demiyor, en azindan ben demiyorum. Tek anlatmak istedigim, bu tarz tutucu hareketlerle insanlari bogmayin. ozgurluk taniyin. adam isterse mazosist olsun, onun secimidir, seni etkilemedikce yaptigi hersey ozgurluk kavrami icerisindedir. - 13-02-2010, 16:41:01Üyeliği durdurulduDaha tartışma adabını bilmeyen konuşmaktan aciz, yorumu savaş zanneden beyin denen şeyi et yığınından ibaret sanan bazı şahsiyetler eksi rep vermiş sağolsunlar..
Şimdi diyorum ki: burası yorum yeridir herkes yorumunu belirtir siz lezbiyen veya homoseksüel olabilirsiniz biz buna da saygılıyız zaten saygılı olduğumuzu yorumlarımızda belirttik sadece bu ülkenin iç dinamiklerinden bahsettik gidilmesi gerekn yoldan bahsettik.Canınız sıkıldıkça repe sarılıyorsunuz çocuk oyuncağınız oldu oynayın bakalım...
Fikir münakaşasını bilmeyen kişilerle daha doğrusu cahil kişilerle fikir münakaşası yapmak bize uymaz.Birazcık mertlik gerek birazcık olgunluk gerek.gidin parkta oynayın bu gibi önemli meselelrde de yorum yapmayın bir zahmet zira tehlikeli oluyorsunuz....