Daha tartışma adabını bilmeyen konuşmaktan aciz, yorumu savaş zanneden beyin denen şeyi et yığınından ibaret sanan bazı şahsiyetler eksi rep vermiş sağolsunlar..
Şimdi diyorum ki: burası yorum yeridir herkes yorumunu belirtir siz lezbiyen veya homoseksüel olabilirsiniz biz buna da saygılıyız zaten saygılı olduğumuzu yorumlarımızda belirttik sadece bu ülkenin iç dinamiklerinden bahsettik gidilmesi gerekn yoldan bahsettik.Canınız sıkıldıkça repe sarılıyorsunuz çocuk oyuncağınız oldu oynayın bakalım...
Fikir münakaşasını bilmeyen kişilerle daha doğrusu cahil kişilerle fikir münakaşası yapmak bize uymaz.Birazcık mertlik gerek birazcık olgunluk gerek.gidin parkta oynayın bu gibi önemli meselelrde de yorum yapmayın bir zahmet zira tehlikeli oluyorsunuz....