Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kadına ayıp edilmiştir bana göre. ne olursa olsun yüzüne kapatılması yanlıştır. hemcinslerinden hoşlanan varsa da bu ülkede yapamazlar. çünkü herkes dışlar, hor görülürler. en azından ya amsterdama gidin ya da bastırın içinizdekini. illa eşcinselliğinizi resmediceksiiniz diye bir şey yok.