• 12-02-2010, 17:21:06
    #28
    Üyeliği durduruldu
    daha neler görecez
  • 12-02-2010, 17:26:09
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Son zamanlarda Matrax diye bi radyo programı bu tür TV programlarına nanik yapıyor, onlardan biridir
  • 12-02-2010, 18:00:54
    #30
    Üyeliği durduruldu
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapilan sey tamamen ayiptir, kadinin suratina telefon kapatilmasi vs.
    Turk milleti bu kadar kati olduktan sonra hicbiryere gelemez.
    insanlarin secimlerine saygi duymasini bileceksiniz, insanlari rahat hissettireceksiniz ki mutlu olsunlar, her ne yapiyolarsa yinede hayata katkilari olsunlar. Ozgurluk diye birsey yok Turkiyede.

    Ben 6 aydir Seattle'da yasiyorum, buranin capitol hill diye bir bolgesi var, resmen escinsellere ozel (amerikanin bile en yuksek escinsel nufusuna sahip mahallelerinden biri), ilk basta banada cok itici gelmisti, oha falan olmustum televizyon tabiriyle. Zamanla alistim artik hor gormuyorum, kendi iclerinde ne yapiyorlarsa yapsinlar bana hic bir zararlari olmadigini fark ettim.
    Kesinlikle şiddetle katılıyorum size insanlara saygı duyulması gerek bu dünya kimsenin değil.. herkez hür'dür özgür'dür...
  • 12-02-2010, 18:30:23
    #31
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapilan sey tamamen ayiptir, kadinin suratina telefon kapatilmasi vs.
    Turk milleti bu kadar kati olduktan sonra hicbiryere gelemez.
    insanlarin secimlerine saygi duymasini bileceksiniz, insanlari rahat hissettireceksiniz ki mutlu olsunlar, her ne yapiyolarsa yinede hayata katkilari olsunlar. Ozgurluk diye birsey yok Turkiyede.

    Ben 6 aydir Seattle'da yasiyorum, buranin capitol hill diye bir bolgesi var, resmen escinsellere ozel (amerikanin bile en yuksek escinsel nufusuna sahip mahallelerinden biri), ilk basta banada cok itici gelmisti, oha falan olmustum televizyon tabiriyle. Zamanla alistim artik hor gormuyorum, kendi iclerinde ne yapiyorlarsa yapsinlar bana hic bir zararlari olmadigini fark ettim.
    Tamamen katılıyorum, bu tarz şeylerin bize ters gelmesi bunca zamandır yokmuydu bunlar Türkiye' de? tabikide vardı.. Sadece bu şekilde hislerini dile getiren olmamıştı eğer bu kadına adam gibi bir cevap verilseydi belkide bu tip hisleri olan kişiler toplumda daha rahat edebilicekti ama biz ne yaptık direk dışladık.

    Biyoloji hocamız üreme konusunda eşcinselleğin esas nedenini anlattığımda tüylerim diken diken oldu, kendi istedikleri birşey değilki eşcinsellik doğası gereği kişiler öyle. Kadın vücudu, kadın ruhu ama erkeğe karşı birşey hissetmiyor hemcinsine karşı bişe hissediyor. Bu iş kendi aralarında bir ilişki olarak kaldığı takdirde herhangi bir çevreye karşı sapıklık yapılmadığı takdirde bende karşı değilim bu tarz şeylere sonuçta tercih meselesi onlarda insan.

    Ne olursa olsun Allah kadını erkek, erkeği kadın için yaratmıştır. Ama bu tarz sağlık sorunlarıda olabiliyor kişinin bu konuda yapabileceği birşey yok sen o kadına istediğin kadar erkekleri anlat hiçbir tepkide bulunmaz çünkü ruhsal olarak erkeklere karşı birşey hissetmiyor.

    Bu yapılana tabiki rezillik denilebilir ama sadece arayan kişinin değil onun suratına telefonu o şekilde kapatan esra erolunda rezilliği, eğer kapatıcaksa bile daha kibar bir üslub ile bunu yapabilirdi. Arayan kişinin bir diğer cesareti ise açık açık anlatması ve ismini gizlememiş olmasıydı.

    Allah herkese sağlık, akıl, fikir versin ne diyelim
  • 12-02-2010, 19:54:53
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceden tamamı ile düşünülmüş ve planlanmış olacağını sanıyorum.

    Reyting amaçlı her şey dönüyor ortada çünkü
    cok gercekciydi tahminetmiyorum planli bir şeyoldguna

    cunku artik escinseller oprogrami, izlemezler
  • 12-02-2010, 20:06:58
    #33
    CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen katılıyorum, bu tarz şeylerin bize ters gelmesi bunca zamandır yokmuydu bunlar Türkiye' de? tabikide vardı.. Sadece bu şekilde hislerini dile getiren olmamıştı eğer bu kadına adam gibi bir cevap verilseydi belkide bu tip hisleri olan kişiler toplumda daha rahat edebilicekti ama biz ne yaptık direk dışladık.

    Biyoloji hocamız üreme konusunda eşcinselleğin esas nedenini anlattığımda tüylerim diken diken oldu, kendi istedikleri birşey değilki eşcinsellik doğası gereği kişiler öyle. Kadın vücudu, kadın ruhu ama erkeğe karşı birşey hissetmiyor hemcinsine karşı bişe hissediyor. Bu iş kendi aralarında bir ilişki olarak kaldığı takdirde herhangi bir çevreye karşı sapıklık yapılmadığı takdirde bende karşı değilim bu tarz şeylere sonuçta tercih meselesi onlarda insan.

    Ne olursa olsun Allah kadını erkek, erkeği kadın için yaratmıştır. Ama bu tarz sağlık sorunlarıda olabiliyor kişinin bu konuda yapabileceği birşey yok sen o kadına istediğin kadar erkekleri anlat hiçbir tepkide bulunmaz çünkü ruhsal olarak erkeklere karşı birşey hissetmiyor.

    Bu yapılana tabiki rezillik denilebilir ama sadece arayan kişinin değil onun suratına telefonu o şekilde kapatan esra erolunda rezilliği, eğer kapatıcaksa bile daha kibar bir üslub ile bunu yapabilirdi. Arayan kişinin bir diğer cesareti ise açık açık anlatması ve ismini gizlememiş olmasıydı.

    Allah herkese sağlık, akıl, fikir versin ne diyelim
    @CyBeR_BeLa Fikriyatınızı kutluyorum fakat değinmek istediğim nokta, Eşcinsel cinsel yönelimi sağlık sorunu değil tamamen normal 3 cinsel yönelimden biridir. Bunun haricinde tercih de değildir doğuştan gelmektedir.

    Kaynak: WHO, APA, TPD


    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 sene içinde gaylara ve lezbiyenlere özel programlar yapılır demedi demeyin
    @Boxer Türkiye ne yazık ki bu bahsettiğiniz zihniyete 2-3 sene içerisinde erişemez. Eriştirilemez.


    Videoyu izlemedim bile. Emimin rezil bişe olduğuna.
  • 12-02-2010, 20:12:36
    #34
    Sanki o arayan kadının yaptığı çok doğal, o kadın çok süper; telefonu kapatanıı "rezil" yapmışsınız.

    2-3 sene içinde eşcinsellerin rahat hareket edebileceği bir düzeye erişemezmişiz. Çok büyük kayıp gerçekten!
  • 12-02-2010, 20:19:03
    #35
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki o arayan kadının yaptığı çok doğal, o kadın çok süper; telefonu kapatanıı "rezil" yapmışsınız.

    2-3 sene içinde eşcinsellerin rahat hareket edebileceği bir düzeye erişemezmişiz. Çok büyük kayıp gerçekten!
    İnsan hakları açısından ne demek olduğunu Türkiye sınırlarındaki kimsenin akıl mekanizması yetmediği bir noktaysa bu. Evet, Bu Türkiye için büyük kayıp.
  • 12-02-2010, 21:10:15
    #36
    Alıntı
    @StaryGeCe Fikriyatınızı kutluyorum fakat değinmek istediğim nokta, Eşcinsel cinsel yönelimi sağlık sorunu değil tamamen normal 3 cinsel yönelimden biridir. Bunun haricinde tercih de değildir doğuştan gelmektedir.
    Tamam işte hocam bende bunu söylüyorum bu konu biyolojik bir durum ama ülkemizdeki insanların tepkisinin en büyük sebebi geçmiş yıllarda bu tür vakalardan dolayı ortaya çıkan sapıkça hareketlerden ötürüdür.