Sanki o arayan kadının yaptığı çok doğal, o kadın çok süper; telefonu kapatanıı "rezil" yapmışsınız.
2-3 sene içinde eşcinsellerin rahat hareket edebileceği bir düzeye erişemezmişiz. Çok büyük kayıp gerçekten!
İnsan hakları açısından ne demek olduğunu Türkiye sınırlarındaki kimsenin akıl mekanizması yetmediği bir noktaysa bu. Evet, Bu Türkiye için büyük
kayıp.