KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/gundemdeki-konula...istiyorum.html



Kızıma ilerde birgün lezbiyenlerin bulaşmasını istemem. Yine aynı linkte çok güzel bir cümle daha var;

Eski mesajlarda yazıldımı bilmiyorum yorumların hepsini okumadım ama din açısından bakarsakta.

Sanırım hz.lut kendi köyünden 2 kızı nı birlikte alarak göç etti.Nedeni bu tür sapkınlıklardı. tüm köy lanetlendi hatta karısı bile.



Bunlar sapkınlıktır.Cinsel tercihte elinde olmadan yapılıyor falan pek te inanmıyorum buna açıkçası.