Eski mesajlarda yazıldımı bilmiyorum yorumların hepsini okumadım ama din açısından bakarsakta.
Sanırım hz.lut kendi köyünden 2 kızı nı birlikte alarak göç etti.Nedeni bu tür sapkınlıklardı. tüm köy lanetlendi hatta karısı bile.
Bunlar sapkınlıktır.Cinsel tercihte elinde olmadan yapılıyor falan pek te inanmıyorum buna açıkçası.