Ben niye eşcinseldir niye Heteroseksüeldir diye sorgulamıyorum ki.Zaten direk size bir cevabım da yok.Bazı yurtdışından yazan arkadaşlar yurtdışı-Trkiye karşılaştırması yapmışlar ona nazaran cevap yazdım.Elbette herkesin doğuştan gelen ve sonradan değişmeyen özellikleri olacaktır.Önemli olan sizin bunu nasıl kullandığınızdır.Türban konusu sadece bir örnektir bu örnekte güya çağdaş devletlerin yobazlığını, kendilerine Müslümanlığını kanıtlayan bir örnektir.Yoksa konuyu siyasallaştırmak için verilmiş bir örnek değildir.

Biz herkese saygılıyız her türkü seçime saygılıyız ancak gidiş yolu önemlidir metod önemlidir sunuş önemlidir."Ben özgürüm yaparım ederimle" hiçbir yere varılamaz...