piyasadaki tütünler kalitesiz, kaliteli bulursanız öksürtmez ağır gelmez, sigaradan daha az içersiniz , ucuza içersiniz.
istanbula gelirseniz eminönü tarafına geçin en hafif tütünü alın biraz pahalısından tabi , arasındaki farkı anlayacaksınız
az içersiniz
az para harcarsınız
bırakması daha kolay olur.
bitlis tütünü diyeceğim ama piyasada yok, muşlu bitlisli varsa forumda onlar yardımcı olurlar