piyasadaki tütünler kalitesiz, kaliteli bulursanız öksürtmez ağır gelmez, sigaradan daha az içersiniz , ucuza içersiniz.

istanbula gelirseniz eminönü tarafına geçin en hafif tütünü alın biraz pahalısından tabi , arasındaki farkı anlayacaksınız

az içersiniz
az para harcarsınız
bırakması daha kolay olur.

bitlis tütünü diyeceğim ama piyasada yok, muşlu bitlisli varsa forumda onlar yardımcı olurlar