Sigara mı daha az zararlı tütün mü ?
47
●79.337
- 13-01-2011, 21:17:45Üyeliği durduruldubugün gidip tütün aldım, kilosu 50 lira olandan, adam önce sarıp veriyor deniyorsun beğenirsen alıyorsun
şimdilik memnunum 5 Tl ye iki paket aldım sarma işiyle uğraşılmaz gerçi ama ilerde makinesini alıp kendim de sarabilirim normal sigara kadar zevk vermese de idare eder
- 13-01-2011, 22:01:05yaklaşık 1,5 aydır içiyorum. tütüncüye gidiyorsunuz ne tür bi şey istediğinizi daha doğrusu hangi sigara olduğunu söylüyorsunuz. Eskiden Winston Light içerdim.
adam hemen o ayarda 3 çeşit tütün gösteriyor ( ortalama )
ben kilosu 45 tl olandan 10 tl tutarında aldım. 1,5 aydır içiyorum. ama ben makine ile sarmıyorum çarşaf takılıyorum.
herkese de tavsiye ederim , yoksa ayda 200 tl'yi geçiyordu verdiğim para. tad ise 2 günde aynı sigaranızın tadı gibi oluyor... - 14-01-2011, 00:46:50DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tütün satan yerlerde var. Boş sigara deyince anlıyorlar.
3-5 tane gidiyor ama pakedin sonuna doğru hayatından bezmiş bir duruma geliyorsunsalvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2011, 00:50:24Ölüm elbetteki Allah'ın emridir. Her canlı ölümü muhakkak tadacaktır. Fakat içen erken ölüyor lafına katılmıyorum.islam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babamın dedesi 94 yaşında vefat etti. Daha geçenlerde konusu açıldı ne zaman görseler ağzında mutlaka sigara olurmuş. Ölümünden 4-5 yıl önceki zamanları hatırlıyorum yine öyleydi ağzında sürekli sigara vardı ve bu adam tam 94 yaşında vefat etti. Babamın babası, yani dedem. Şuanda 78 yaşında ve 48 yıl boyunca sigara içmiş. Maaşallah hala sapa sağlam
- 14-01-2011, 03:39:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.açık tütünlerinde filtreleri var ufakZulwarn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdilik memnunum 5 Tl ye iki paket aldım sarma işiyle uğraşılmaz gerçi ama ilerde makinesini alıp kendim de sarabilirim normal sigara kadar zevk vermese de idare eder
