• 06-01-2010, 19:11:29
    #19
    bizim buralarda kaçak malborodan tut 40'lıya kadar her çeşit var.
  • 13-01-2011, 21:17:45
    #20
    Üyeliği durduruldu
    bugün gidip tütün aldım, kilosu 50 lira olandan, adam önce sarıp veriyor deniyorsun beğenirsen alıyorsun şimdilik memnunum 5 Tl ye iki paket aldım sarma işiyle uğraşılmaz gerçi ama ilerde makinesini alıp kendim de sarabilirim normal sigara kadar zevk vermese de idare eder
  • 13-01-2011, 21:18:55
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ikiside aynı yav içmeyin şu veletleri
  • 13-01-2011, 22:01:05
    #22
    yaklaşık 1,5 aydır içiyorum. tütüncüye gidiyorsunuz ne tür bi şey istediğinizi daha doğrusu hangi sigara olduğunu söylüyorsunuz. Eskiden Winston Light içerdim.

    adam hemen o ayarda 3 çeşit tütün gösteriyor ( ortalama )

    ben kilosu 45 tl olandan 10 tl tutarında aldım. 1,5 aydır içiyorum. ama ben makine ile sarmıyorum çarşaf takılıyorum.

    herkese de tavsiye ederim , yoksa ayda 200 tl'yi geçiyordu verdiğim para. tad ise 2 günde aynı sigaranızın tadı gibi oluyor...
  • 14-01-2011, 00:29:01
    #23
    Şu tütün sarma makinesiyle uğraşılmaz. 2 saatde 4 paketi zor sardım elim şişti
  • 14-01-2011, 00:30:33
    #24
    anket koy kardeş

    (bence sigara)
  • 14-01-2011, 00:46:50
    #25
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    filtre takılı sigara kalıbı bunu nette göremedim ? Nerelerden temin edilebiliyor ?


    Tütün satan yerlerde var. Boş sigara deyince anlıyorlar.

    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hala 3 tl mi bu arada nerelerde satılıyor. geçen gün içtim inceydi güzel geldi
    3-5 tane gidiyor ama pakedin sonuna doğru hayatından bezmiş bir duruma geliyorsun
  • 14-01-2011, 00:50:24
    #26
    islam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölüm Allah'ın Emri, Kimse Kimin Ne Zaman Ölüceğini Bilemez Ama İçen Erken Ölüyor, İçmeyen Geç Ölüyor
    Ölüm elbetteki Allah'ın emridir. Her canlı ölümü muhakkak tadacaktır. Fakat içen erken ölüyor lafına katılmıyorum.
    Babamın dedesi 94 yaşında vefat etti. Daha geçenlerde konusu açıldı ne zaman görseler ağzında mutlaka sigara olurmuş. Ölümünden 4-5 yıl önceki zamanları hatırlıyorum yine öyleydi ağzında sürekli sigara vardı ve bu adam tam 94 yaşında vefat etti. Babamın babası, yani dedem. Şuanda 78 yaşında ve 48 yıl boyunca sigara içmiş. Maaşallah hala sapa sağlam
  • 14-01-2011, 03:39:25
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zulwarn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle çok ağır pinti olmasam hayatta içemem ama hiç bilimsel bir yanıtı yok mu acaba genelde hep denilen

    Tütün zararsız ; çünkü kimyasal madde yok saf
    Tütün zararlı ; filtre yok saf tütün felan filan
    açık tütünlerinde filtreleri var ufak