bugün gidip tütün aldım, kilosu 50 lira olandan, adam önce sarıp veriyor deniyorsun beğenirsen alıyorsun şimdilik memnunum 5 Tl ye iki paket aldım sarma işiyle uğraşılmaz gerçi ama ilerde makinesini alıp kendim de sarabilirim normal sigara kadar zevk vermese de idare eder