yaklaşık 1,5 aydır içiyorum. tütüncüye gidiyorsunuz ne tür bi şey istediğinizi daha doğrusu hangi sigara olduğunu söylüyorsunuz. Eskiden Winston Light içerdim.
adam hemen o ayarda 3 çeşit tütün gösteriyor ( ortalama )
ben kilosu 45 tl olandan 10 tl tutarında aldım. 1,5 aydır içiyorum. ama ben makine ile sarmıyorum çarşaf takılıyorum.
herkese de tavsiye ederim , yoksa ayda 200 tl'yi geçiyordu verdiğim para. tad ise 2 günde aynı sigaranızın tadı gibi oluyor...