• 14-01-2011, 09:04:32
    #28
    bende winston içiyorum bi ara lark alıyordum 1 lira ucuz diye ama winston gibisi yok.
    doğru bi laf içen ölüyorda içmeyen ölmüyor mu
  • 14-01-2011, 09:10:25
    #29
    Hortlatanı buldum;


    TwiGGyRamiRez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün gidip tütün aldım, kilosu 50 lira olandan, adam önce sarıp veriyor deniyorsun beğenirsen alıyorsun şimdilik memnunum 5 Tl ye iki paket aldım sarma işiyle uğraşılmaz gerçi ama ilerde makinesini alıp kendim de sarabilirim normal sigara kadar zevk vermese de idare eder
  • 14-01-2011, 09:15:27
    #30
    tutun belli bir sure sonra insanı mahfediyor. bogazları 2 kat tahriş ediyor.. filtresi kısa olanı almayın birde hafif tutunleri tercih edin..
  • 14-01-2011, 12:53:07
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende winston içiyorum bi ara lark alıyordum 1 lira ucuz diye ama winston gibisi yok.
    doğru bi laf içen ölüyorda içmeyen ölmüyor mu
    yav hocam öyle deme çok yıpratıyo insanı bende sigara içiyordum daha önce futbol oynuodum koşulara katıldım çok ödülüm vardı çok hızlı koşuyodum ama sigaradan sonra fark ettim bi kesilme oluyor mutlaka bide insanın vücudunu inanılmaz yıpratıyo en güzeli sağlıklı yaşam aslında
  • 16-01-2011, 16:02:23
    #32
    Arkadaşlar paranızla ölüyorsunuz hadi bedava olsa neyse. Duman üfürmek için o harcadığınız parayı daha hayırlı işlere ayırsanız hobi falan edinseniz daha güzel olmaz mı?
  • 28-11-2012, 22:39:34
    #33
    horttttt

    varmıdır farklı fikri olan?
  • 28-11-2012, 23:16:50
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sigara tütün + kimyasal madde olduğuna göre sence hangisidir?
  • 29-11-2012, 00:15:07
    #35
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigara tütün + kimyasal madde olduğuna göre sence hangisidir?
    evet herkes aynı şeyi söylüyor fakat aklıma takılan şey tütünün daha ağır gelmesi öksürtmesi vs.
  • 29-11-2012, 00:19:00
    #36
    aktif içici mi, pasif içici mi olmak daha kötü ?