bende winston içiyorum bi ara lark alıyordum 1 lira ucuz diye ama winston gibisi yok.
doğru bi laf içen ölüyorda içmeyen ölmüyor mu
Sigara mı daha az zararlı tütün mü ?
47
●79.337
- 14-01-2011, 09:04:32
- 14-01-2011, 09:10:25
- 14-01-2011, 12:53:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yav hocam öyle deme çok yıpratıyo insanı bende sigara içiyordum daha önce futbol oynuodum koşulara katıldım çok ödülüm vardı çok hızlı koşuyodum ama sigaradan sonra fark ettim bi kesilme oluyor mutlaka bide insanın vücudunu inanılmaz yıpratıyo en güzeli sağlıklı yaşam aslındabilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2012, 00:15:07evet herkes aynı şeyi söylüyor fakat aklıma takılan şey tütünün daha ağır gelmesi öksürtmesi vs.Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdilik memnunum 5 Tl ye iki paket aldım sarma işiyle uğraşılmaz gerçi ama ilerde makinesini alıp kendim de sarabilirim normal sigara kadar zevk vermese de idare eder