bende winston içiyorum bi ara lark alıyordum 1 lira ucuz diye ama winston gibisi yok.
doğru bi laf içen ölüyorda içmeyen ölmüyor mu
yav hocam öyle deme çok yıpratıyo insanı bende sigara içiyordum daha önce futbol oynuodum koşulara katıldım çok ödülüm vardı çok hızlı koşuyodum ama sigaradan sonra fark ettim bi kesilme oluyor mutlaka bide insanın vücudunu inanılmaz yıpratıyo en güzeli sağlıklı yaşam aslında