Sigara mı daha az zararlı tütün mü ? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sigara mı daha az zararlı tütün mü ?
47
●
79.337
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sigara mı daha az zararlı tütün mü ?
1
2
3
4
5
6
13-04-2014, 23:50:52
#46
abcgrup
günümüzün konusu e-sigara mı daha zararlı yoksa tütün mü?
14-04-2014, 01:32:12
#47
Direct
Bana göre tütün sarıp içmek daha tasarruflu en azından her gün 6tl vermekten iyidir.
14-04-2014, 01:37:17
#48
HellWorld
abcgrup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
günümüzün konusu e-sigara mı daha zararlı yoksa tütün mü?
e-sigara candir
benimki
http://i.imgur.com/F3GqbsR.jpg
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler