• 05-01-2010, 20:23:13
    #1
    Kafayı yemek üzereyim , kime sorsam farklı bir şey diyor
    Artan sigara zamları ile mecburen sigara ile ilgili bir şeyler yapmak gerekti , zaten düşünüyordum.

    Winston içiyordum , şimdi beş buçuk kuruş oldu içemem artık.

    Ya ucuz sigara içeceğim ya tütün;
    Dedem tütün içiyor , ben ona çay yapıyorum oda bana tütün sarıyor sağ olsun

    sigara olarak da kırklı rockets sigaralar var ondan alıp içebilirim sizce hangisi daha zararlıdır ?

    hepsi zararlıdır bırak gibi gitsin gibi şakalar yapan olacaktır kesin
  • 05-01-2010, 20:27:13
    #2
    Valla deneyimlerime göre Tütün zararsız. Yani fabrika üretimi sigaralarda bildiğiniz gibi her türlü kimyasal madde var. Tütün saf tütün yapıştır yapıştır iç ancak normal sigaradan ağır oluyor genelde.
  • 05-01-2010, 20:39:48
    #3
    Zapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla deneyimlerime göre Tütün zararsız. Yani fabrika üretimi sigaralarda bildiğiniz gibi her türlü kimyasal madde var. Tütün saf tütün yapıştır yapıştır iç ancak normal sigaradan ağır oluyor genelde.
    kesinlikle çok ağır pinti olmasam hayatta içemem ama hiç bilimsel bir yanıtı yok mu acaba genelde hep denilen

    Tütün zararsız ; çünkü kimyasal madde yok saf
    Tütün zararlı ; filtre yok saf tütün felan filan
  • 05-01-2010, 20:49:12
    #4
    Ben Şimdiye Kadar Bir Kere Bile Sigara İçmedim.
    Hayatımda Hiç Birşey de Eksilmedi.Sana Tavsiye Sigara - Tütün İkisini de Boşver.
    Sigara İçmek Kendine Zarar Vermekten Başka Birşey Değil.
    Yol Yakınken Sigarayı Bırak !
  • 05-01-2010, 22:06:10
    #5
    islam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Şimdiye Kadar Bir Kere Bile Sigara İçmedim.
    Hayatımda Hiç Birşey de Eksilmedi.Sana Tavsiye Sigara - Tütün İkisini de Boşver.
    Sigara İçmek Kendine Zarar Vermekten Başka Birşey Değil.
    Yol Yakınken Sigarayı Bırak !
    İçen öldüde İçmeyen Ölmedimi


    ama bende hiç içmedim sevmemde kokusunu filan
  • 05-01-2010, 22:22:29
    #6
    Ölüm Allah'ın Emri, Kimse Kimin Ne Zaman Ölüceğini Bilemez Ama İçen Erken Ölüyor, İçmeyen Geç Ölüyor
  • 05-01-2010, 22:24:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cumartesi ilk işim tütün almak olucak. içim acıyor 7 tl verirken.
  • 05-01-2010, 22:51:03
    #8
    Eğer tütün sararım diyorsan;
    #plastik tütün sarma makinası al ucuzdur ufak bişey
    #bildiğin filtre takılı sigara kalıbı al içine tütün konulacak
    #rengi siyah olmayan açık sarı tonlarında olan genelde (çelikhan-yazıhan-karadeniz) tütünü diye geçen açık tütün al.

    Boş sigara paketin varsa atma kenara kaldır sar sar içine koy.

    Aynısını babam kullanıyor sigaranın paketi 1 liraya geliyor.
    Üstelik diğer tütünlere oranla daha az zararsız ve filtreli.
    çünkü fabrikada onların başına ne geliyor tekele gittiğimde gördüğüm için,
    sana tavsiyem dediklerimi yap günlük sigaranı 1 liraya max. 1.5 liraya getirirsin.

    bunu yapıp satan adamlarda var ama genelde kaptan black felan koyuyorlar veya siyah (dandik) tütün koyuyorlar o yüzden al kendin yap.
  • 05-01-2010, 23:02:10
    #9
    Bundan sonra tütüne devam daha az maliyet daha çok kalite