Kafayı yemek üzereyim , kime sorsam farklı bir şey diyor
Artan sigara zamları ile mecburen sigara ile ilgili bir şeyler yapmak gerekti , zaten düşünüyordum.

Winston içiyordum , şimdi beş buçuk kuruş oldu içemem artık.

Ya ucuz sigara içeceğim ya tütün;
Dedem tütün içiyor , ben ona çay yapıyorum oda bana tütün sarıyor sağ olsun

sigara olarak da kırklı rockets sigaralar var ondan alıp içebilirim sizce hangisi daha zararlıdır ?

hepsi zararlıdır bırak gibi gitsin gibi şakalar yapan olacaktır kesin