Zapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla deneyimlerime göre Tütün zararsız. Yani fabrika üretimi sigaralarda bildiğiniz gibi her türlü kimyasal madde var. Tütün saf tütün yapıştır yapıştır iç ancak normal sigaradan ağır oluyor genelde.
kesinlikle çok ağır pinti olmasam hayatta içemem ama hiç bilimsel bir yanıtı yok mu acaba genelde hep denilen

Tütün zararsız ; çünkü kimyasal madde yok saf
Tütün zararlı ; filtre yok saf tütün felan filan