Valla deneyimlerime göre

Tütün zararsız. Yani fabrika üretimi sigaralarda bildiğiniz gibi her türlü kimyasal madde var. Tütün saf tütün yapıştır yapıştır iç

ancak normal sigaradan ağır oluyor genelde.
kesinlikle çok ağır pinti olmasam hayatta içemem

ama hiç bilimsel bir yanıtı yok mu acaba genelde hep denilen
Tütün zararsız ; çünkü kimyasal madde yok saf
Tütün zararlı ; filtre yok saf tütün felan filan