Valla deneyimlerime göre Tütün zararsız. Yani fabrika üretimi sigaralarda bildiğiniz gibi her türlü kimyasal madde var. Tütün saf tütün yapıştır yapıştır iç ancak normal sigaradan ağır oluyor genelde.