koserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence pasif içicilik diye bi olay kapalı alanlarda sigara yasağı geldi geleleli %90 azaldı aktif içicilik daha zararlıdır mantıken
Yasak geldi ama uygulanıyormu bu yasaklar diye sorarlar adama