Konu
Sigara mı daha az zararlı tütün mü ?
29-11-2012, 00:21:09
#37
koserver
raskors adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aktif içici mi, pasif içici mi olmak daha kötü ?
bence pasif içicilik diye bi olay kapalı alanlarda sigara yasağı geldi geleleli %90 azaldı aktif içicilik daha zararlıdır mantıken