raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aktif içici mi, pasif içici mi olmak daha kötü ?
bence pasif içicilik diye bi olay kapalı alanlarda sigara yasağı geldi geleleli %90 azaldı aktif içicilik daha zararlıdır mantıken