Tavsiyeleriniz : Kız mevzusu
66
●3.353
- 22-11-2009, 05:19:53konusabilirmiyiz dersen o kadar insanin icinde hic bi kiz yok diyemez kiz degil hic bi insan yok diyemez.ama boyle asiklar gibi bakarak soylersen alay konusu olabilir.elinde defterle git atiyorum ya sinem 2 dk bakabilirmisin ya de cek bi koseye konus. bunuda yapamzsan mademki senin sinifinda onun arkadaslari var durumu onlara anlat telefonunu al.mesajlas.cekinecek utanacak bisi yok.niye cekinirsiniz anlamam ki.o da insan sende insansin sonucta.cok cok derse ki %1 ihtimal yok derse peki der ceker gelirsin.isteyenin yuzu bi kara vermeyenin yuzu 2 yuzu kara
- 22-11-2009, 13:18:20Kesin konuş + haber ver ustaMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Konu açıp da , tamam konusucam diyip konusmayanlara ya da haber vermeyenlere r10 olarak çok gıcık oluruz
- 22-11-2009, 13:48:24
- 22-11-2009, 15:56:58Merak etme hocam yarın bu konu altına yazıcam gelişmeleriburock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2009, 15:59:41Çekinecek bişey yok aklına şu sözü getir " Aşk basittir oluyosa nasiptir olmuyosa has**ktir..."Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sonra derin bi nefes al git yanına de beraber yürüyebilir miyiz evet derse bağlarsın işi hayır derse o zaman koşalım dersin 
- 22-11-2009, 16:49:04Üyeliği durdurulduHayır derse şaka yapıyordum arkadaşlarla iddiaya girmiştik dersinBy_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Süpermişykpykpyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle