• 22-11-2009, 05:19:53
    #28
    konusabilirmiyiz dersen o kadar insanin icinde hic bi kiz yok diyemez kiz degil hic bi insan yok diyemez.ama boyle asiklar gibi bakarak soylersen alay konusu olabilir.elinde defterle git atiyorum ya sinem 2 dk bakabilirmisin ya de cek bi koseye konus. bunuda yapamzsan mademki senin sinifinda onun arkadaslari var durumu onlara anlat telefonunu al.mesajlas.cekinecek utanacak bisi yok.niye cekinirsiniz anlamam ki.o da insan sende insansin sonucta.cok cok derse ki %1 ihtimal yok derse peki der ceker gelirsin.isteyenin yuzu bi kara vermeyenin yuzu 2 yuzu kara
  • 22-11-2009, 11:16:10
    #29
    Saolun arkadaşlar pazartesi konusalım şu kızla
  • 22-11-2009, 13:18:20
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saolun arkadaşlar pazartesi konusalım şu kızla
    Kesin konuş + haber ver usta

    Konu açıp da , tamam konusucam diyip konusmayanlara ya da haber vermeyenlere r10 olarak çok gıcık oluruz
  • 22-11-2009, 13:43:53
    #31
    Sınıftaki arkadaşı ile kızın yanına git muhabbet kurmaya çalış. Eğer çok çekiniyorsan arkadaşına söyle aranızı yapmasını iste.
  • 22-11-2009, 13:48:24
    #32
    bence sen şunu yap
    https://www.r10.net/1059670741-post10.html

    benım konumda yazmıştı
  • 22-11-2009, 14:10:03
    #33
    mc_bozo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence sen şunu yap
    https://www.r10.net/1059670741-post10.html

    benım konumda yazmıştı :d
    +1 :d
  • 22-11-2009, 15:56:58
    #34
    burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin konuş + haber ver usta

    Konu açıp da , tamam konusucam diyip konusmayanlara ya da haber vermeyenlere r10 olarak çok gıcık oluruz
    Merak etme hocam yarın bu konu altına yazıcam gelişmeleri
  • 22-11-2009, 15:59:41
    #35
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar forumda herkez kız mevzusu nun uzerınden konu açıyor ve ne yapmalıyım diye soruyor.Ben burdan herkeze şunu ya bunu yap git söyle vs şeyler dıyodum ama insanin kendi basına gelince gerçekten söylendigi gibi olmuyormuş..


    Konumuzu geleyim : Okulda bir kız onla hep bakışıyoruz.Yaklaşık 2 haftadır.Kızın bizim sınıftan bir arkadaşı var.Her tenefus bizim sınıfta kız.Her geldigindede bakısıyoruz ve bakınca gülüyor.Bende ona gülümseme yollamaya çalışıyorum.Yanın'a gideyim diyorum tam gidicem cesaret mesaret kalmıyor..



    Burdan tecrübeli arkadaşlardan bi yorum alalım ;;;;
    Çekinecek bişey yok aklına şu sözü getir " Aşk basittir oluyosa nasiptir olmuyosa has**ktir..." Sonra derin bi nefes al git yanına de beraber yürüyebilir miyiz evet derse bağlarsın işi hayır derse o zaman koşalım dersin
  • 22-11-2009, 16:49:04
    #36
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konusabilirmiyiz dersen o kadar insanin icinde hic bi kiz yok diyemez kiz degil hic bi insan yok diyemez.ama boyle asiklar gibi bakarak soylersen alay konusu olabilir.elinde defterle git atiyorum ya sinem 2 dk bakabilirmisin ya de cek bi koseye konus. bunuda yapamzsan mademki senin sinifinda onun arkadaslari var durumu onlara anlat telefonunu al.mesajlas.cekinecek utanacak bisi yok.niye cekinirsiniz anlamam ki.o da insan sende insansin sonucta.cok cok derse ki %1 ihtimal yok derse peki der ceker gelirsin.isteyenin yuzu bi kara vermeyenin yuzu 2 yuzu kara
    Hayır derse şaka yapıyordum arkadaşlarla iddiaya girmiştik dersin

    ykpykpyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekinecek bişey yok aklına şu sözü getir " Aşk basittir oluyosa nasiptir olmuyosa has**ktir..." Sonra derin bi nefes al git yanına de beraber yürüyebilir miyiz evet derse bağlarsın işi hayır derse o zaman koşalım dersin
    Süpermiş