By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konusabilirmiyiz dersen o kadar insanin icinde hic bi kiz yok diyemez kiz degil hic bi insan yok diyemez.ama boyle asiklar gibi bakarak soylersen alay konusu olabilir.elinde defterle git atiyorum ya sinem 2 dk bakabilirmisin ya de cek bi koseye konus. bunuda yapamzsan mademki senin sinifinda onun arkadaslari var durumu onlara anlat telefonunu al.mesajlas.cekinecek utanacak bisi yok.niye cekinirsiniz anlamam ki.o da insan sende insansin sonucta.cok cok derse ki %1 ihtimal yok derse peki der ceker gelirsin.isteyenin yuzu bi kara vermeyenin yuzu 2 yuzu kara
Hayır derse şaka yapıyordum arkadaşlarla iddiaya girmiştik dersin

ykpykpyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekinecek bişey yok aklına şu sözü getir " Aşk basittir oluyosa nasiptir olmuyosa has**ktir..." Sonra derin bi nefes al git yanına de beraber yürüyebilir miyiz evet derse bağlarsın işi hayır derse o zaman koşalım dersin
Süpermiş