• 23-11-2009, 12:15:03
    #37
    Evet arkadaşklar dünkü konunun üzerıne gelişmeler yaşandı..

    Bugun kızla konuscak kadar cesaritliydim kimin sayesinde [r10]tabiki

    Herneyse bugun okula gittim ilk tenefuste kızın yanına gıtmek ıcın yola koyuldum.[Sırf kızla konusmak için gittim normalde tek gezmem]herneyse kantine indigimde kızın yanında rahat 6 kız vatandaş vardı , girmedim.Bu tenefus boşa gitti.2 ders zilinde tekrar kızı aramaya basladım , kız ortaklıklarda yok bulamadım.Bu tenefuste geçti.Son tenefuse gırdık.Müdür yardımcısından rapor alcaktımhocanın oraya gıttıgımde kız mudur yardımcısının odasından cıkıyodu.İçerige girmeden kızın kolundan tuttum.Biraz konusabilirmiyiz dedim.Oda neden olmasın dedi.

    Aldım kenara ; neden konusmak ıstedıgımı bılıyomusun dedım.Hayır nerden bıleyım dedı.Tamam kantınde sana bi çay ısmarlıyım dedım hem konusuruz dedım.Tamam dedi gittik.Çayımızı yudumlarken tam lafa gırıyoduk ki ; 3 4 kız yanımıza geldi oturdular.Bişey konusuyoruz dıcektım kı ayıp olur dıye demedım.Zil çaldı gorusuruz diyip sınıfa cıktım.Sınıfta saksıyı calıstırmak gereklıydı bişeyler dusunuyodum.Neyse bir plan yaptım.Bir kagıda facemı ve msn adresimi yazıp kızın cebıne gizlice koymaktı.Son derste bitti.Çıkısta kızın yanından gecıp ıyı gunler dıyıp kızın cebıne çaktırmadan kagıdı koydum..Artık herşey kız'a baglı eger eklerse bu iş olur eklemesse boşuna ugraşmıyım dıye düsünüyorum..
  • 23-11-2009, 12:19:34
    #38
    Hayır cevap'ı alanlar için;Bende almıştım tabi 1 kere


    http://www.youtube.com/watch?v=shM7u-z_HNM
    Bu şarkı size gelsin
  • 23-11-2009, 12:27:18
    #39
    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır cevap'ı alanlar için;Bende almıştım tabi 1 kere


    http://www.youtube.com/watch?v=shM7u-z_HNM
    Bu şarkı size gelsin
    Dur üstat daha herşey belli degil..
  • 23-11-2009, 12:30:39
    #40
    Fikir ilginç Ama ben pek umutlu değilim. Kız eklemez gibi. Tabi bunu genel olarak söylüyorum. Hayırlısı olsun diyelim.
  • 23-11-2009, 12:45:40
    #41
    Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikir ilginç Ama ben pek umutlu değilim. Kız eklemez gibi. Tabi bunu genel olarak söylüyorum. Hayırlısı olsun diyelim.
    hayırlısı şuan msnde bekleniyor..
  • 23-11-2009, 12:54:34
    #42
    Off-Topic Hayata dair ne varsa; Aşk - Ögrencilik- Doğa - Para - Askerlik - Üniversite - Yurtdışı
    HOŞ GELDİN.

    Burada herkesin dedini yapma hafız biri der söyle yap diğeri der böyle yap kız red eder ters tepki verir doğal ol kendine güven meselesi seviyorsan git söyle yok diyorsan istiyorsan yene söyle ama vakit öldürürsün sadece.
  • 23-11-2009, 14:53:13
    #43
    hocam başıma gelen bir olayı anlatayım. 11. sınıfa gidiyorum ancak 9.sınıfa giden bir kıza aşık oldum. Kızla aynı senin gibi yaklaşık 2 hafta bakıştık. Hiç cesaretim yoktu söylemeye çok korkuyordum. Tam kıza teklif etmeye karar verdim koridorda bana doğru geliyordu ve yanına gidecektim. O anda 11. sınıftan başka bir çocuk karşısına çıktı ve teklif etti. Şuan çıkıyorlar yaklaşık 1 ay oldu. Böyle olaylarda aklına beni getir, hiç bekleme, olacağı varsa olur. Eğer beklersen başkası alır götürür, başkasının sevgilisi olunca seni reddetmesinden daha çok üzülür ve acı çekersin.. Allah yardımcın olsun kardeşim..
  • 23-11-2009, 15:29:43
    #44
    efskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam başıma gelen bir olayı anlatayım. 11. sınıfa gidiyorum ancak 9.sınıfa giden bir kıza aşık oldum. Kızla aynı senin gibi yaklaşık 2 hafta bakıştık. Hiç cesaretim yoktu söylemeye çok korkuyordum. Tam kıza teklif etmeye karar verdim koridorda bana doğru geliyordu ve yanına gidecektim. O anda 11. sınıftan başka bir çocuk karşısına çıktı ve teklif etti. Şuan çıkıyorlar yaklaşık 1 ay oldu. Böyle olaylarda aklına beni getir, hiç bekleme, olacağı varsa olur. Eğer beklersen başkası alır götürür, başkasının sevgilisi olunca seni reddetmesinden daha çok üzülür ve acı çekersin.. Allah yardımcın olsun kardeşim..
    Saolasın hocam ben elımden gelenı yaptım beklıyoruz
  • 23-11-2009, 15:48:02
    #45
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşklar dünkü konunun üzerıne gelişmeler yaşandı..

    Bugun kızla konuscak kadar cesaritliydim kimin sayesinde [r10]tabiki

    Herneyse bugun okula gittim ilk tenefuste kızın yanına gıtmek ıcın yola koyuldum.[Sırf kızla konusmak için gittim normalde tek gezmem]herneyse kantine indigimde kızın yanında rahat 6 kız vatandaş vardı , girmedim.Bu tenefus boşa gitti.2 ders zilinde tekrar kızı aramaya basladım , kız ortaklıklarda yok bulamadım.Bu tenefuste geçti.Son tenefuse gırdık.Müdür yardımcısından rapor alcaktımhocanın oraya gıttıgımde kız mudur yardımcısının odasından cıkıyodu.İçerige girmeden kızın kolundan tuttum.Biraz konusabilirmiyiz dedim.Oda neden olmasın dedi.

    Aldım kenara ; neden konusmak ıstedıgımı bılıyomusun dedım.Hayır nerden bıleyım dedı.Tamam kantınde sana bi çay ısmarlıyım dedım hem konusuruz dedım.Tamam dedi gittik.Çayımızı yudumlarken tam lafa gırıyoduk ki ; 3 4 kız yanımıza geldi oturdular.Bişey konusuyoruz dıcektım kı ayıp olur dıye demedım.Zil çaldı gorusuruz diyip sınıfa cıktım.Sınıfta saksıyı calıstırmak gereklıydı bişeyler dusunuyodum.Neyse bir plan yaptım.Bir kagıda facemı ve msn adresimi yazıp kızın cebıne gizlice koymaktı.Son derste bitti.Çıkısta kızın yanından gecıp ıyı gunler dıyıp kızın cebıne çaktırmadan kagıdı koydum..Artık herşey kız'a baglı eger eklerse bu iş olur eklemesse boşuna ugraşmıyım dıye düsünüyorum..
    Bravo işte ya sonunda konuscam diyen biri de gidip konuştu. en iyisini yapmışsın. Şimdi top onda. Ama bence şu an her şey olumlu.