Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fikir ilginç Ama ben pek umutlu değilim. Kız eklemez gibi. Tabi bunu genel olarak söylüyorum. Hayırlısı olsun diyelim.
hayırlısı şuan msnde bekleniyor..