efskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam başıma gelen bir olayı anlatayım. 11. sınıfa gidiyorum ancak 9.sınıfa giden bir kıza aşık oldum. Kızla aynı senin gibi yaklaşık 2 hafta bakıştık. Hiç cesaretim yoktu söylemeye çok korkuyordum. Tam kıza teklif etmeye karar verdim koridorda bana doğru geliyordu ve yanına gidecektim. O anda 11. sınıftan başka bir çocuk karşısına çıktı ve teklif etti. Şuan çıkıyorlar yaklaşık 1 ay oldu. Böyle olaylarda aklına beni getir, hiç bekleme, olacağı varsa olur. Eğer beklersen başkası alır götürür, başkasının sevgilisi olunca seni reddetmesinden daha çok üzülür ve acı çekersin.. Allah yardımcın olsun kardeşim..
Saolasın hocam ben elımden gelenı yaptım beklıyoruz