• 22-11-2009, 00:54:48
    #19
    Üyeliği durduruldu
    goodwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal helal
    ilk defa senden duyuyorum hayır cevabını.

    Sende nasıl kızları sevdiysen artık
  • 22-11-2009, 01:00:55
    #20
    Valla şu başıma gelen olaydan sonra kız ağzımın içine düşse dahi gidip konuşmam. Güven olmuyor bazı kızlara. Aman kardeşim dikkat et gülümser,dik dik bakar tanışalım dersin tamam der ertesi gün tekmeyi basar.

    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya böyle bir durumda olsam çekinmeden gider konuşurdum.. Bakışıp gülüşüyorsunuz daha ne istiyorsun ki.. Kız sana sinyalin babasını yollamış sana bakıp gülmüş..

    Pazartesi git konuş.. Konuşamam diyorsan da atla..
    Hocam valla sinyali bırak resmen verici ile 100 Mhz frekans gönderiyorlar ama gidip yanlarına konuşunca tipleri değişiyor. Kendimden biliyorum
  • 22-11-2009, 01:05:14
    #21
    Üyeliği durduruldu
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla şu başıma gelen olaydan sonra kız ağzımın içine düşse dahi gidip konuşmam. Güven olmuyor bazı kızlara. Aman kardeşim dikkat et gülümser,dik dik bakar tanışalım dersin tamam der ertesi gün tekmeyi basar.



    Hocam valla sinyali bırak resmen verici ile 100 Mhz frekans gönderiyorlar ama gidip yanlarına konuşunca tipleri değişiyor. Kendimden biliyorum
    Senin durumu da biliyorum ama senin ki bi anlık bişey ama bu arkadaşlar 2 haftadır bakışıyorlarmış.
  • 22-11-2009, 01:05:15
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defa senden duyuyorum hayır cevabını.

    Sende nasıl kızları sevdiysen artık
    sevdiğim her kıza teklif etmedim endişelenme
  • 22-11-2009, 01:07:20
    #23
    Üyeliği durduruldu
    goodwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevdiğim her kıza teklif etmedim endişelenme
    endişelenmiyorum yaw rahat ol
  • 22-11-2009, 01:07:32
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Bakışıyoruz ve Gülüyor Diyorsun . Git konuş bence öyle birşey denk gelse bana Kaçırmam valla
  • 22-11-2009, 02:21:11
    #25
    Kız reddederse bende şaka yapıyordum zaten de...Yada iddiaya girmiştik de

    Olmadı ben sınıfın delisiyim de
  • 22-11-2009, 02:59:41
    #26
    Kızı gördüğün ilk yerde neresi olursa olsun git yanına ama yere bakarak gitme her zaman dik dur bir kızın yanında deki.

    *Merhabalar adım Buğra tanışabilirmiyiz de.(evet derse ki senin gibi bi adama kim evet demezki)
    Kabul ettiğini düşünürsek ilk söyleyeceğin söz gözlerine bakarken güneşi görüyorum de bu ona 10 dakika yeter.(böle yaparım yerlerrrrrrrrr)
    Sonra başını asla öne eğme utanma ay uf ya peki olabilir bu tür bayan kelimeleri kullanmadan konuşmana devam et ne kadar ciddi konuşursan utanmadan konuşursan o kızı okadar çabuk ayarlayabilirsin.
    * pat diye yok telefonun varmı verirmisin deme. Kız milleti bu önce gevşeticeksin sözlerinle cesaretinle sonra kendisi seni yönlendirir

    Ondan sonra çıkışta beraber gidellimi eşlik etmemi istermisin sana xxx adlı bayan. Büyük ihtimal tabi nasıl istersen diyecek sonra tam evine bırakırken o arada msn'sini alırsın eğerki çok gevşediyse telefonunu alırsın. yoksa beklemen gerek biraz.

    Kızın yanına giderken;
    1) dağınık gitme saçlarını güzel yap
    2)üstün pis olmasın
    3) dişlerini fırçala yoksa kaçar ha
    4) hafif parfüm sık AVON olsun

    5) allah yardımcın olsun ne diyim yapamıyosan eğer akşama kadar eşşek(şaka olarak) gibi düşünür durursun bi bakmışssın başkası ile el ele geziyor

    kolay gelsin kardeşim
  • 22-11-2009, 05:10:11
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar forumda herkez kız mevzusu nun uzerınden konu açıyor ve ne yapmalıyım diye soruyor.Ben burdan herkeze şunu ya bunu yap git söyle vs şeyler dıyodum ama insanin kendi basına gelince gerçekten söylendigi gibi olmuyormuş..


    Konumuzu geleyim : Okulda bir kız onla hep bakışıyoruz.Yaklaşık 2 haftadır.Kızın bizim sınıftan bir arkadaşı var.Her tenefus bizim sınıfta kız.Her geldigindede bakısıyoruz ve bakınca gülüyor.Bende ona gülümseme yollamaya çalışıyorum.Yanın'a gideyim diyorum tam gidicem cesaret mesaret kalmıyor..



    Burdan tecrübeli arkadaşlardan bi yorum alalım ;;;;
    yazılı sorualrını sor şu dersten yazılı oldunuz hangi konular çıktı gibi çok işime yaramıştır bu konu okulda