Valla şu başıma gelen olaydan sonra kız ağzımın içine düşse dahi gidip konuşmam. Güven olmuyor bazı kızlara. Aman kardeşim dikkat et gülümser,dik dik bakar tanışalım dersin tamam der ertesi gün tekmeyi basar.

ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya böyle bir durumda olsam çekinmeden gider konuşurdum.. Bakışıp gülüşüyorsunuz daha ne istiyorsun ki.. Kız sana sinyalin babasını yollamış sana bakıp gülmüş..

Pazartesi git konuş.. Konuşamam diyorsan da atla..
Hocam valla sinyali bırak resmen verici ile 100 Mhz frekans gönderiyorlar ama gidip yanlarına konuşunca tipleri değişiyor. Kendimden biliyorum