• 30-11-2009, 09:48:51
    #55
    Kızla çıkıyoruz beyler herkeze teşekkürleri'mi iletirim...++++
  • 30-11-2009, 10:20:10
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızla çıkıyoruz beyler herkeze teşekkürleri'mi iletirim...++++
    Hayırlı olsun repi
  • 30-11-2009, 10:33:17
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızla çıkıyoruz beyler herkeze teşekkürleri'mi iletirim...++++
    Hayırlı olsun
  • 30-11-2009, 10:37:32
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızla çıkıyoruz beyler herkeze teşekkürleri'mi iletirim...++++
    yakında konu açarsın tekrar ayrıldık diye ağlaya ağlaya.oğlum kafayı mı yediniz manyakmısınız dertsiz başınızı derde sokuyorsunuz.Ye iç s.ç dağıt herşeyi yap bırakın bu kız ayaklarını şeytan hepsi şeytannn
  • 30-11-2009, 10:47:07
    #59
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hafta bakışıp gülüşmek dalga değildir..

    1-2 gün hadi 1 hafta tamamda 2 hafta asla bir kız dalga geçmez.
    tecrübe konuşuyor
  • 30-11-2009, 11:45:19
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Mahlas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakında konu açarsın tekrar ayrıldık diye ağlaya ağlaya.oğlum kafayı mı yediniz manyakmısınız dertsiz başınızı derde sokuyorsunuz.Ye iç s.ç dağıt herşeyi yap bırakın bu kız ayaklarını şeytan hepsi şeytannn
    bütün genellemeler yanlıştır.
  • 30-11-2009, 14:58:52
    #61
    off topic de yeni bir bölüm açılmalı epey çoğaldı bu kız mevzuları
  • 30-11-2009, 15:06:39
    #62
    Üyeliği durduruldu
    slmgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    off topic de yeni bir bölüm açılmalı epey çoğaldı bu kız mevzuları
    Bencede. Ebay kategorisinden çok konu olacağı belli
  • 30-11-2009, 17:05:31
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızla çıkıyoruz beyler herkeze teşekkürleri'mi iletirim...++++
    Bari ne dediğini vs de paylaşda bilmeyenlerde öğrensin (ben gibi )