Tavsiyeleriniz : Kız mevzusu
66
●3.353
- 23-11-2009, 16:05:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yanlız eklemesse umudunu kaybetme cünkü kızlar genelde eklemez veya yanlıslıkla cebine geldigini felan düşünebilir sen yarında konus sohbeti kur 1 haftaya konuya gir
- 23-11-2009, 16:08:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Önce Bununla Bir Yöntemle Konuşman Lazım
Yöntem Sizin Sınıftaki Kız Ordayken Git Bişi Sor Sonra Kızla Tanış İşte Adın Her Neyse Ben Creating De İşte Kızda Bence Ece Memnun Oldm Gibi.
Sonra Kıza işte hangi sınıftasın soru sor.(Samimi Olmaya Çalışman Lazım,Rahat Konuşabilmek İçin samimi Olmak Gerekir.)
Kızda Cevap Verir İşte benimde O sınıftan Arkim Var Fln De Olmadı Gördüğün Yerde Selam ver.
Sonra Mecburi Bir Konuda Konuşurlarken Ya Sen Atlıyacaksın.
Yada Gidip Bir Konu Üzerinde Konuşacaksın
Çıkma Teklifi Etmek Kolaylaşacak Ama Edermi Bilmem Sormasıda Sana Kalmış - 23-11-2009, 18:24:19Üyeliği durdurulduKızlara birşey konuşuyorduk dmeliydin..
Eğer eklemezse yarın git yanına dünkü sohbetimizi tamamlamak istiyorum de.. Evet derse doğal ol konuş hayır derse tamam o zaman tekrardan bir sohbet başlatalım de.. Buna da hayır derse başka bir derse-güne randevu al. - 23-11-2009, 22:01:01Hocam olmaz ki ama yanlış yapmışsın senMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızlar gelince dicektin bizim sınıftaki erkekler sizi arıyodu buldualr mı diye anında giderlerdi yanından
Az mı yaptık bu numaraları biz 
2. si kız ekler mi bilmem ama sana garanti bi yöntem vereyim ben git sınıfına kızın erkenden masasının üzerine kurşun kalemle yaz msn ni altada ben şuyum ekle de
Oda olmadı çek kızı de seviyorum üleynnn
Dediğim gibi 2. felsefemde "Seviyosa mutlu et sevmiyosa si*tir et 
"
- 25-11-2009, 01:34:41"Biraz konusabilirmiyiz dedim.Oda neden olmasın dedi."
Bu kısım sadece bundan ibaret mi yoksa eksiklik var mı? Şaşırdım biraz doğrusu. - 25-11-2009, 17:34:05Cumartesi 6 da buluşalım bişeyler yaparız dedim ok dedi.Cumartesi bayram bekleniyorHublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
