Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet arkadaşklar dünkü konunun üzerıne gelişmeler yaşandı..

Bugun kızla konuscak kadar cesaritliydim kimin sayesinde [r10]tabiki

Herneyse bugun okula gittim ilk tenefuste kızın yanına gıtmek ıcın yola koyuldum.[Sırf kızla konusmak için gittim normalde tek gezmem]herneyse kantine indigimde kızın yanında rahat 6 kız vatandaş vardı , girmedim.Bu tenefus boşa gitti.2 ders zilinde tekrar kızı aramaya basladım , kız ortaklıklarda yok bulamadım.Bu tenefuste geçti.Son tenefuse gırdık.Müdür yardımcısından rapor alcaktımhocanın oraya gıttıgımde kız mudur yardımcısının odasından cıkıyodu.İçerige girmeden kızın kolundan tuttum.Biraz konusabilirmiyiz dedim.Oda neden olmasın dedi.

Aldım kenara ; neden konusmak ıstedıgımı bılıyomusun dedım.Hayır nerden bıleyım dedı.Tamam kantınde sana bi çay ısmarlıyım dedım hem konusuruz dedım.Tamam dedi gittik.Çayımızı yudumlarken tam lafa gırıyoduk ki ; 3 4 kız yanımıza geldi oturdular.Bişey konusuyoruz dıcektım kı ayıp olur dıye demedım.Zil çaldı gorusuruz diyip sınıfa cıktım.Sınıfta saksıyı calıstırmak gereklıydı bişeyler dusunuyodum.Neyse bir plan yaptım.Bir kagıda facemı ve msn adresimi yazıp kızın cebıne gizlice koymaktı.Son derste bitti.Çıkısta kızın yanından gecıp ıyı gunler dıyıp kızın cebıne çaktırmadan kagıdı koydum..Artık herşey kız'a baglı eger eklerse bu iş olur eklemesse boşuna ugraşmıyım dıye düsünüyorum..
Hocam olmaz ki ama yanlış yapmışsın sen Kızlar gelince dicektin bizim sınıftaki erkekler sizi arıyodu buldualr mı diye anında giderlerdi yanından Az mı yaptık bu numaraları biz

2. si kız ekler mi bilmem ama sana garanti bi yöntem vereyim ben git sınıfına kızın erkenden masasının üzerine kurşun kalemle yaz msn ni altada ben şuyum ekle de

Oda olmadı çek kızı de seviyorum üleynnn Dediğim gibi 2. felsefemde "Seviyosa mutlu et sevmiyosa si*tir et "