Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızla çıkıyoruz beyler herkeze teşekkürleri'mi iletirim...++++
yakında konu açarsın tekrar ayrıldık diye ağlaya ağlaya.oğlum kafayı mı yediniz manyakmısınız dertsiz başınızı derde sokuyorsunuz.Ye iç s.ç dağıt herşeyi yap bırakın bu kız ayaklarını şeytan hepsi şeytannn