hocam başıma gelen bir olayı anlatayım. 11. sınıfa gidiyorum ancak 9.sınıfa giden bir kıza aşık oldum. Kızla aynı senin gibi yaklaşık 2 hafta bakıştık. Hiç cesaretim yoktu söylemeye çok korkuyordum. Tam kıza teklif etmeye karar verdim koridorda bana doğru geliyordu ve yanına gidecektim. O anda 11. sınıftan başka bir çocuk karşısına çıktı ve teklif etti. Şuan çıkıyorlar yaklaşık 1 ay oldu. Böyle olaylarda aklına beni getir, hiç bekleme, olacağı varsa olur. Eğer beklersen başkası alır götürür, başkasının sevgilisi olunca seni reddetmesinden daha çok üzülür ve acı çekersin.. Allah yardımcın olsun kardeşim..