konusabilirmiyiz dersen o kadar insanin icinde hic bi kiz yok diyemez kiz degil hic bi insan yok diyemez.ama boyle asiklar gibi bakarak soylersen alay konusu olabilir.elinde defterle git atiyorum ya sinem 2 dk bakabilirmisin ya de cek bi koseye konus. bunuda yapamzsan mademki senin sinifinda onun arkadaslari var durumu onlara anlat telefonunu al.mesajlas.cekinecek utanacak bisi yok.niye cekinirsiniz anlamam ki.o da insan sende insansin sonucta.cok cok derse ki %1 ihtimal yok derse peki der ceker gelirsin.isteyenin yuzu bi kara vermeyenin yuzu 2 yuzu kara