Arkadaşlar forumda herkez kız mevzusu nun uzerınden konu açıyor ve ne yapmalıyım diye soruyor.Ben burdan herkeze şunu ya bunu yap git söyle vs şeyler dıyodum ama insanin kendi basına gelince gerçekten söylendigi gibi olmuyormuş..
Konumuzu geleyim : Okulda bir kız onla hep bakışıyoruz.Yaklaşık 2 haftadır.Kızın bizim sınıftan bir arkadaşı var.Her tenefus bizim sınıfta kız.Her geldigindede bakısıyoruz ve bakınca gülüyor.Bende ona gülümseme yollamaya çalışıyorum.Yanın'a gideyim diyorum tam gidicem cesaret mesaret kalmıyor..
Burdan tecrübeli arkadaşlardan bi yorum alalım ;;;;
Çekinecek bişey yok aklına şu sözü getir " Aşk basittir oluyosa nasiptir olmuyosa has**ktir..."


Sonra derin bi nefes al git yanına de beraber yürüyebilir miyiz evet derse bağlarsın işi hayır derse o zaman koşalım dersin
