burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesin konuş + haber ver usta

Konu açıp da , tamam konusucam diyip konusmayanlara ya da haber vermeyenlere r10 olarak çok gıcık oluruz
Merak etme hocam yarın bu konu altına yazıcam gelişmeleri