• 27-10-2009, 18:24:45
    #46
    Üyeliği durduruldu
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumdakilerin %98'i webmasterlik yapmıyor zaten yaptığını zannediyor.

    Bu forumda internetle uğraşanlardan büyük bir kesim kendi siteleri dışında bir işyerinde bir işle meşgul veya öğrenci.
    Kesinlikle katılıyorum.

    ---

    Öğrenci.
  • 27-10-2009, 18:30:48
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Hayatımda hiç çalışmadım. Korkuyorum sanki calısmaktan

    Baba parası yiyoz
  • 27-10-2009, 19:42:32
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    işsizim ama webten kazandığım parayla geçiniyorum
  • 27-10-2009, 23:54:02
    #49
    insan kaçakcılığı diyebilirim. yurt dışına öğrenci getiriyorum okul kayıtlarını felan yapıyorum türk iş adamlarını ağırlıyorum. genelde iş adamlarına ayarladığım şey ukraynalı kızlardır ama şey değilim yani . + olarak öğrenci diyebilirim kendime. rusca ingilizce ispanyolca okuyoruz.boş zamanlarda da internetten 3-5 yolumuzu buluyoruz işte.

    bol kazançlar...
  • 28-10-2009, 00:07:10
    #50
    Üyeliği durduruldu
    kazanmayana webmaster demiyorum ben , ben kazanmıyorum çünkü sermayem yok nete yatırcak öğrenciyim & çalışıyorum ..
  • 28-10-2009, 00:13:35
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Öğrencilikle meşgulüm
  • 28-10-2009, 01:00:08
    #52
    Üyeliği durduruldu
    kaçak et kesiyorum
  • 28-10-2009, 01:23:16
    #53
    Teknik serviste çalışıyorum
  • 28-10-2009, 08:07:19
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insan kaçakcılığı diyebilirim. yurt dışına öğrenci getiriyorum okul kayıtlarını felan yapıyorum türk iş adamlarını ağırlıyorum. genelde iş adamlarına ayarladığım şey ukraynalı kızlardır ama şey değilim yani . + olarak öğrenci diyebilirim kendime. rusca ingilizce ispanyolca okuyoruz.boş zamanlarda da internetten 3-5 yolumuzu buluyoruz işte.

    bol kazançlar...
    Söylemesen şey derdim sana xD