• 28-10-2009, 17:26:15
    #73
    ben daha onu yapmaya calısıyorum. pek yapabiliyorumda sayılmaz
  • 28-10-2009, 17:46:30
    #74
    Üyeliği durduruldu
    Son kraliçe erkek mi ne ya ben pek inanmadım
  • 28-10-2009, 17:48:32
    #75
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayda 300 milyar para evet tabi yeni bankamı açtınız naptınız ?
    sayılır.
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah daha çok versin
    amin, teşekkürler.
  • 28-10-2009, 17:52:48
    #76
    Millet iyice saçmalayama başlamış
  • 28-10-2009, 18:00:55
    #77
    Misafir
    Herkeş kendi kapısında oynasın. Keserim bak topunuzu.
  • 28-10-2009, 18:04:42
    #78
    konu cok hal değiştirdi yahu yöneticilerden istegim kilitlensin
  • 28-10-2009, 18:09:32
    #79
    r10 hakikaten çok değişmiş !
  • 28-10-2009, 18:11:50
    #80
    GR_BaTTal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 hakikaten çok değişmiş !
    yok kardeşim bence çok güzel bir yer arada sırada böyle yorumlar geliyor..
  • 28-10-2009, 20:41:27
    #81
    esnafım büfe işletiyorum

    kd - manson banlı mı ne bu ara yok piyasada