• 27-10-2009, 11:14:22
    #28
    Sektörel bir dergide grafikerlik ve ara sıra muhabirlikle fotoğrafçılık yapıyorum.
  • 27-10-2009, 14:27:03
    #29
    bad
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dünyaca ünlü mobilya magazasinin Lojistik bölümünde calisiyorum.
    Webmasterligi de mesgale olsun diye yapiyorum.
  • 27-10-2009, 15:34:09
    #30
    webmasterlık mesleğim değil,
    öğrenciyim + mesleğim bilgisayarlı makina bu işle neden uğraşıyorsun diye sorarsan meşgale amaçlı,
    fazla bilginin zararı olmaz
  • 27-10-2009, 15:43:21
    #31
    Öğrenciyim.webmaster değilim.ama küçük çaplı web işleri yapıyorum.flash editleme,smf forum vs...Oyun serverlarım var.Bu yıl üniversiteye hazırlanıyorum.Yarışmacı arkadaşlara başalarılar diliyorum
  • 27-10-2009, 15:44:25
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Öğrenciyim. Okul olmadığı zamanlarda sitelerimle uğraşıyorum, gelen paraları sayıyorum, giden paralara yanıyorum. Webmaster olduğumu düşünmüyorum henüz.
  • 27-10-2009, 16:42:16
    #33
    Öğrenciyim . smf yi seviyorum . blogdanda anlıyorum az çok.. vbulletine geçiş yapacağım bugün yarın Ligtv işinde iyiyimdir :P
  • 27-10-2009, 16:44:34
    #34
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    öğrenci olup nalet ingilizceyle uğraşmaktayım
  • 27-10-2009, 16:50:03
    #35
    Mesleğim Muhasebecilik. Bu işlerede vakit geçirmek için takılıyorum.
  • 27-10-2009, 17:13:58
    #36
    Üyeliği durduruldu
    öğrenci.. daha ne olsun