• 27-10-2009, 00:05:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merak ettim, webmasterlık dışında başka iş yapıyormusunuz?
  • 27-10-2009, 00:06:38
    #2
    Öğrenciyiz
  • 27-10-2009, 00:15:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hayır (:
  • 27-10-2009, 00:18:16
    #4
    kırmızı ışıkta cam silerim
  • 27-10-2009, 00:18:17
    #5
    Bu forumdakilerin %98'i webmasterlik yapmıyor zaten yaptığını zannediyor.

    Bu forumda internetle uğraşanlardan büyük bir kesim kendi siteleri dışında bir işyerinde bir işle meşgul veya öğrenci.
  • 27-10-2009, 00:20:20
    #6
    Yapmıyorum, işsizim.Tek meşgalem internet
  • 27-10-2009, 00:23:10
    #7
    Cam sanayi bilgi sistem...
  • 27-10-2009, 00:24:52
    #8
    Öğrenci.
  • 27-10-2009, 00:42:42
    #9
    Öğrenci